1. Argument
Având în vedere interesul pe care îl manifestă tinerii de astăzi față de învățarea în context nonformal, precum și de bogatul și variatul potențial natural, cultural și spiritual al țării noastre ne-am gândit la o formă alternativă de învățare – educația prin reportaje. Reprtajele video, dar și cele scrise dezvoltă la tineri gândirea critică și le modifică atitudinea și comportamentul față de natură și societate.
Având în vedere interesul pe care îl manifestă tinerii de astăzi față de învățarea în context nonformal, precum și de bogatul și variatul potențial natural, cultural și spiritual al țării noastre ne-am gândit la o formă alternativă de învățare – educația prin reportaje. Reprtajele video, dar și cele scrise dezvoltă la tineri gândirea critică și le modifică atitudinea și comportamentul față de natură și societate.
2. Scop
Acest proiect își propune să ofere un cadru de manifestare a creativității de grup, precum și modelarea caracterului tinerilor prin promovarea valorilor naționale. De asemenea, se dorește creșterea interesului pentru analiza şi investigarea fenomenelor complexe ale realităţii imediate și pentru conexiuni interdisciplinare. Din perspectiva colaborării cu partenerii media elevii vin în contact direct cu experiențe noi având oportunitatea de a înțelege rigorile meseriei de reporter.